środa, 31 grudnia 2014

Sylwester

Hej,
Dziś sylwester , życzę wam dobrego NOWEGO ROKU!

Niestety farta nie miałam ..
zalałam sobie colą mój telefon.
Było na nim ponad 750 zdjęć i filmów..
zdjęcia na bloga , filmy na YT niestety nic już się nie da zrobić :C

Wstawię jeden film na YT z SSO który przesłałam na telefon mojej mamy żeby go przerobić ;'D

Jednak na blogu zdjęć nie będzie :"C...


ALE SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!



papatki od patki bardzo lubię kwiatki a najbardziej bratki które mają kratki ( xD)

3 komentarze:

  1. Mam problem chodzi o zadanie z mostem szukałam odpowiedz w Internecie i tak znalazłam twoją strone zrobiłam wszystko napisane było remont mostu zakończony ale i tak nie mogę przez niego przejść pytałam wszystkich ktoś nawet napisał ze ma mi się pojawić jakiś pasek sprawdziłam ale żadnego paska nie było żadnych zadań też nie ma most skończyłam i nic. Proszę Cię bardzo o to abyś mi odpowiedziała i życzę Ci szczęśliwego nowego roku .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej , jeżeli dobrze rozumiem skończyłaś robić most ( masz cały zielony pasek)
      Jeżeli nie masz star ridera to przez niego nie przejdziesz. Sama skończyłam ten most bez star ridera na innym koncie. I potem miałam dodatkowe misje jeszcze. Ale jeżeli masz star ridera i skończyłaś budowę , radzę ci napisz do supportu.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź na pewno tam napisze .

      Usuń