wtorek, 23 grudnia 2014

Nowy kod na star coins

hej ,
sso team znowu dali nowy kod na star coins ( 200sc )
HAPPYHOLIDAY
nie jest to kod z gazety ' W siodle '
więc każdy go może użyć

kody z gazety ' W siodle ' są długie i nie do zapamiętania więc się nie domyślicie
bo może kod wyglądać tak : A6FEF5CE to jest przykład zmyślony żeby nie było
ale kod który ja znam wygląda podobnie więc nie ma co zgadywać...


PS: Już jutro Gwiazdka ! ^^ nie mogę się doczekać na prezenty a wy? I przy okazji życzę Wam Wesołych Świąt!!!



Papatki od Patki , bardzo lubię kwiatki , a najbardziej bratki ...

17 komentarzy:

  1. A znasz jakieieś nowe kody bo ten akurat niedziała :(

    OdpowiedzUsuń
  2. A znasz jakieieś nowe kody bo ten akurat niedziała :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nowłasnie niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  4. dajcie niwe kody na sc albo inne na sc bo chce kupić fryza!!!:(

    OdpowiedzUsuń
  5. HAPPYEASTER200sc ten działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzałam pisało ,,Kod nieważny" chodzi o ten HAPYEASTER200sc

      Usuń
    2. Napisałaś przez dwa P?;P Jak tak to znaczy ,że termin miną

      Usuń
  6. Ja znam nowe kody podam aż cztery bo są cztery, znam je bo są urodziny sso {star stable}
    1) GOLDENHILS
    2) DinoValey
    3) FORTMARIA
    4) SILVERGLADE
    to na tyle powinny się przydać ;D mi zadziałały ale musicie się pośpieszyć bo minie termin! 0,0

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam kod na 25sc ale jest ich aż 4 na 25sc więc razem to 100 ją już wydała na włosy i zostało mi 10 jak podaćte kody to mówcie

    OdpowiedzUsuń
  8. Znacie jakieś kody na star ridera?

    OdpowiedzUsuń
  9. JA ZNAM KOD NA 400 SC :
    5THB1RTHY4Y

    OdpowiedzUsuń