czwartek, 4 grudnia 2014

TAKIEJ AWARII JESZCZE NIE BYŁO

hej,
piszę znowu jest 17:44 i ciagle nic czekam 2dni...
na 15min milam strone zobaczylam wszystko ale zakladka zaloguj nie dzialala
po 15min był już error 500 :/
a teraz nic tylko : zobaczn na FB od 4godz. sso team na fb nic nie napisal czytam i czytam te kometarze ludzie sie denerwuja... niektorzy weszli .. inni nie... i byly bledy z kasa ...
np. jakas dziewczyna mila 72sc a co jej sie wyswietlilo? -297!!!
Zdjęcie użytkownika Moa Machand.


niektórzy dstali +200sc ..
a ja mam tylko:

6 komentarzy:

  1. Pati kupić araba czy czekać na fiorda???? Hanna

    OdpowiedzUsuń
  2. NUDA......aż sie popłakałem bo mój koń ma już mine D: :( D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka Kochani :) Znalazłam dobrego HACKA do naszego Star Stable!
    tutaj jest:

    https://haczinators.wordpress.com/2014/09/22/star-stable-hack-2014/

    Polecam i pozdrawiam, Oliwka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oliwka i inni star stable zabespieczyło obronę nie działają już haki ..
    nawet do valeday bez star rider nie można się dostać więc nie ma co próbować sciągać

    OdpowiedzUsuń