piątek, 2 stycznia 2015

sorry klub

Hej,
w tym poscie chciala nym bardzo przeprosic klub za to ze spotkanie
sie nie odbyło. Dzis wogule nie byłam na sso . Poprostu nie mogłam.
Ogulnie wiem że bardzo byście chcieli żeby było dużo spotkań klubowych.
 Niestety jest to trudne zeby to zorganizowac. Nie skarzcie sie ze duzo osob
nie jest zalohowanych bo osoby tez łatwo zdobyc nie jest.
 Nawet soboe nie wyobrazacie jak trudno jest byc wlascicielem klubu.
sama prawie usunelam klub pare razy ponoewaz nie moglam juz wytrzymac.
Albo nikt nie wchodzil albo wchodzilo wrecz za duzo osob.

Jest pare osob ktore wiedza jakie to trudne. I po odejsciu I zalozeniu swojego klubu
wracaja I usuwaja go bo jest to za trudne.

to wszystko co chcialam dzis napisac I sorry za orto ale nie moge naprawde teraz tu siedziec.

3 komentarze:

  1. Postaraj się robić mniej błędów. Pozdro/Bonifacia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nichole McSmith23 stycznia 2015 07:14

    Super blog ;] I... powie mi ktoś co muszę zrobić, aby koło mojej nazwy nad komentarzem pokazało się jakieś zdjęcie ? Takie które chcę mieć.... i tak wgl : Na Patricia Pandaweb jesteś na PL Serverze ? Jak tak to dodaj do znaj na SSO Nichole Mcsmith ;] Też jestem na PL Serverze i mam 15 lvl *_* Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak PL server i dodam cie nw jak robic to zdjęcie bo ja też go nie mam i thx

    OdpowiedzUsuń