piątek, 19 grudnia 2014

Znowu bład

hej,
sorka że mnie nie było ale bylam chora i nie miałam siły
na wchodzenie na bloga...
NIEKTÓRE OSOBY MOGŁY ZOBACZYĆ MNIE NA SSO ZE WZGLĘDU NA TO ŻE WESZŁAM NA JAKIŚ CZAS...

wiec zobaczylam że znowu jest error 500 no niestety co oni tam robią :D?

więc nie wchodziłam na sso ( zbyt często) i nie pisałam na blogu ale już jestem zdrowa ( chyba)
i zaczęłam robić taki nudny poradnik howrse xD...
jeżeli chcecie zobaczyć zapraszam na YT : Patricia Pandaweb

no to na tyle bo nw co pisać sokro nie mogę wejść na sso ..

pozdro , patty

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem,słownik nie gryzie ;)
    Czasem nie mogę się doczytać,serio!Jeśli piszesz bloga,powinnaś okazać czytającym trochę szacunku :/ Na przykład ortografią :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się tylko zazwyczaj piszę bloga kiedy mama na mnie krzyczy że mam wyłączyć komputer więc piszę pod presją xD

      Usuń