poniedziałek, 5 stycznia 2015

Mistrzostwa.

Hej,
Jak pewnie każdy wie ostatnio na sso strasznie często wywala cały server.
Są oczywiście wyjątki osób których nie wywali.
I bardzo mnie irytuje ,że po takim wywaleniu servera championship'y na star stable się
wyłączają. Wywala 10min przed cs i co wchodzisz jak jest za 5min a cs nie ma.
Zażyło mi się to już parę razy ale dziś po prostu nie wytrzymałam.
Byłam na sso tylko żeby wziąć udział w cs . Czekałam 1:30h i co w ostatnim momencie wyłączyli cs.


I ogólnie nudziło mi się więc założyłam nowe konto.
Nazywam się tam Patricia Pandawright.
Mam 6 lvl , 5lvl konia i sr z kodu starriderPL-15.
Mam tam kucyka z 1lvl.
I udało mi się skończyć most w jeden dzień.
Odkładałam to w nie skończoność i dziś zaczęłam i skończyłam :D


Przy okazji przed chwilą widziałam osobę o imieniu Patricia Ponyweb :*
Jechałam na fiordzie ( Ja też) I robiła ten sam wyścig co ja.



To na tyle na dziś i trochę sobie po pisałam xD

2 komentarze:

  1. Zajrzyj do słownika dzieciaczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bosz xD Ja nie mogę poprostu czytając twoje komentarze tak się uśmiałam że z krzesła prawie spadłam dziecko xD

      Usuń