środa, 14 stycznia 2015

Przerwa

hej,
sorka że przez parę dnie pisałam ale jestm tak zajęta mamy 7 spr / klasówek
przed feriamii i jestem bardzo zajęta poprostu się nie wyrabiam nie mam czasu
i na razie zapieszma bloga ( w ferie napewno bedzie)
na jakis tydzien góra 2 tygodnie na patricie pandaweb bede wchodziła jedynie po to zeby:
-kupic stable shelp
- ogarnąć klub
- spotkać się z melissą seahall ( która się przeniosła na polski server)
Bedę wchodziła na patricie pandawright żeby zrobić msije jeżeli ktoś chce się ze mną skontaktować
proszę pisać na pocztę albo na czat patricii pandawighrt

to wszystko na dzis sa aktualizjacje ale mozecie je zobaczyc na stronie sso



TAK, WIEM ŻE NAROBIŁAM MNUSTWO BĘDÓW ( połowe tekstu mam podkreślone)
ALE SIĘ NAPRAWDĘ ŚPIESZĘ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz