czwartek, 16 kwietnia 2015

Zwolnienie AQH

Hej,
niestety zwolnili konie American Quater Horse,
Czm przeczytajcie...
Ogólnie nie podoba mi się to bo ja je kupiłam na cs nie podobają mi się wgl.
No i co z wynikami które zostały już pobite?
Czyżmy znowu ten okropny RESET?! Ja ciągle mam gorszy czas niż kiedyś...
OK guys, Archie here with a late-night Quarter Horse update! We're looking into your reports of the AQH seeming to be slower than it was last week, when lots of you were saying it was too fast Emotikon tongue
We'll hopefully have more news on this tomorrow, so you can relax knowing we're on the case as usual!
Emotikon pacman
OK chłopaki, Archie tutaj z późną aktualizację Quarter Horse! Szukamy w raportach o zdaje się być wolniejszy, niż to było w zeszłym tygodniu, kiedy wielu z was mówili, to było zbyt szybko: P Mam nadzieję, że mamy więcej wiadomości na ten temat jutro, więc można się zrelaksować, wiedząc, jesteśmy w tej sprawie jak zwykle!

2 komentarze: