wtorek, 7 kwietnia 2015

Koniec świąt! i Jutrzejsze aktualizacje

Hej,
koniec świąt jutro do szkoły ;-;
no nic jutro aktualizacje o których NIE napiszę :D
Więc wiem,że yy dodadzą nowego konia chyba i więcej nw




Tak, oto moja mądrość :D
No, ponieważ jest już późno...
Nie chociaż nie .. xd
A nie ominałam mój serial ;-;
NIE leciał 2 h temu ?! co jest no nie zauważyłam ?!




Więc sorry za tego posta ale w tym poście jak widzicie jest inny charatker niż dotąd pisałam.
Normaline piszę z powagą jak teraz , a to co przed chwilą przeczytaliście to ...
Nie mam słów xD no więc wiem ,że raczej nie chcecie takich głupich postów.
To był przykład i chcę dowiedzieć się jaka jest wasza reakcja :P


jam na Sun Hoof

2 komentarze:

  1. To było dziwne xD
    Nie rób tego za często, bo dziwnie ci to wychodzi xD

    OdpowiedzUsuń