czwartek, 9 kwietnia 2015

Game Master Lovisa

Hej,
Dziś polski suppot zaszczycił nasz ciasteczkowy serwer,
Była to Pani Ola z Supportu ,która w grze nazywała się Game Master Lovisa.

Pani Ola miała super poczucie humoru ...
Najpierw się kryła ale w końcu dała za wygraną!
Mieliśmy jej szukać.
Kiedy nie mogliśmy jej znaleść w końcu powiedziała gdzie jest.
Jak wiecie ,kiedy za dużo graczy jest w jednym miejscu nie widzać ich wszytkich i ja niestety nie widziałam Pani Oli :/
Ale widziałam jak pisze na chacie ;)
Czasami prawie spadłam z krzesła ,ponieważ Pani Ola tak śmiesznie pisała :'D

(zdjęcie Amanda Dolpincamp)
(zdjęcie Patricia Pandaweb)
Game master pisze na złoto,żeby widać było ,że to on/ona ;)
Pani Ola pisała czasmi jakbyśmy były w wieku 2 latek xd (np. na zdj Amandy)
Albo "Teraz cichutko bo nie będzie zdjęcia"
Więcej znajdziecie (zdjęć) TTU:

6 komentarzy:

  1. Jak grupa przeczkolaczków skakała do pani przeczkolanki :'D
    Takie porównania xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sie smieje ostatni kogo zglosze za teren zakazany xd

      Usuń
    2. Oj tam oj tam ;p
      Pani Ola mbie nie zgłosi ,bo ona mnie nawet dobrze zna xD

      Usuń
    3. Mhm piszesz do niej codziennie i że to niby my się tak do rniej rwiemy?!xD

      Usuń
  2. Weź zaktualizuj wszystko ,bo już nie mogę parzeć na mikrofalowe zdjęcia xD

    OdpowiedzUsuń