poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Hmm

hejka hej
co tam?
u mnie źle.
nie zdazylam na championy
ostatnie w dniu:(((
ale bylam
na takim jakby spocie XD
byla grupa i robilysmy wyscigi!
było spk
była magda
i pare osob z innego kraju XD
powodzenia wam w cs bo wczoraj
byłam w fp na cs
i nie dowiary byłam w grupie 1
a byłam 2 1 to..
KATE UNDERSTAND
PATRICIA PANDAWEB
(najpierw)
AXIA GOLDSTAR
nie mogłam mnie wyprzedzic jak zobaczyla ze doechalam do mety
przed nia
to zrezygnowala i byla 14 :()
ale n ie mogla mnie wyprzedzic :D
WOOOW !
a ci co pisali te komy o CS BEZ AXIY to
nie sie teraz wstydza bo jestem lepsza
od axiy a wy pewnie nie!
wiec nie jestem slaba! :P

13 komentarzy:

  1. Nie jesteś lepsza od Aixy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie da się być lepszym od najlepszego, proste , hahahaha xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego mi nie odpisujesz ? :(
    Naprawdę jestem taka straszna ? ;///

    OdpowiedzUsuń
  4. nie XD ale może najlepsza to już nie jest axia ??/ ha! :p

    OdpowiedzUsuń
  5. no ale ja jestem teraz ciągle praweie w grupie 2 i axiy nie widzialam odtatnio

    OdpowiedzUsuń
  6. To że jest najlepsza oznacza że musi być na każdym cs ? O.O

    OdpowiedzUsuń
  7. nie nie :) , tylko ona wogule ostatnio w star stable nie wchodziła ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Aha ? xD Fajnie że jeździłam z nią praktycznie codziennie ale okay..spoko xd

    OdpowiedzUsuń
  9. To że jest nie oznacza że musi jeździć na wszystkie cs.. Ja np. nie jeżdżę na nie praktycznie wcale xdd

    OdpowiedzUsuń