poniedziałek, 14 kwietnia 2014

baner

hej, wiecie jak zrobic baner na blogu ?
baner to take jakby zdjęcie np: melissa seahall ma swojego konia
na górze blog jak widzicie mój blog na tylko napis STAR STABLE BLOG a niektórzy maja zdjęcie czyli
ten baner jak wiecie jak zrobić baner do dajcie znać w komach PLIS bardzo bym chciała żeby
na mojim blogu był baner! uważam że mój blog by wyglądał ładniej z banerem!
jak nie będzie to napiszcie w komach a ja go zlikwiduje :).
   



                     chcecie zobaczyć jak wyglada blog z banerem ?
wejdzcie w te linki : XD

ssozrachelmysteryvalley.blogspot.com
http://starstableonline-mel.blogspot.com
sorry że nie da sie nacisnąć na link :C ale nie mogłam więc skopiujcie i wpiszcie w przeglądarkę:)))

              a teraz papa bo ja jestem na infie i zaraz sie zaczyna kolejna lekcja XD-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz