wtorek, 15 kwietnia 2014

Co zrobić jak nie masz posta na blogu?

hej ,
 dziś chciałam powiedzić , jco zrobic jak nie masz pomysłu na posta ...
ale to zaraz mniędzy innymi chciałam powiedzieć ,ze
jak masz bloga to radziła bym robic posty codziennie jak nie to
co dwa dzni ... jak nie to regularie .
wtedy wiecej osób wchodzi ja mam codziennie czasami sie zdazy że nie
Ale nie ważne tearz przejdźmy do rzeczy



JAK NIE MASZ POSTA PISZESZ: ze go nie masz i przekierowujesz na inny blog :)
np.

  sorry nie ma dzis posta bo nie mam weny.

chcesz posta wejdzi na:
http://starstableonline-mel.blogspot.com
XD tak

3 komentarze:

  1. Albo wejdź na starstableonline-loveblogspot.com :) tam są regularnie posty =3

    OdpowiedzUsuń
  2. chcialam napisac ale nie moglam znales twego bloga XD

    OdpowiedzUsuń