poniedziałek, 30 stycznia 2017

Rozwiązanie Encantado Riders?

Hej,
Dziś wyjątkowo przychodzę z postem ,a nie z odnową bloga.
No cóż myślę ,że mam powód i powinnam się z tym z wami podzielić...

Jak widać po tytule :




Klub był nieaktywny, było w nim bardzo mało osób, ja nie mam czasu wchodzić na SSO.
Więc stwierdziłam ,że go rozwiążę i będzie po problemie, w końcu po co mi klub ,który jest taki jakby go nawet nie było? Wolę być bez klubu w takim razie i tak nie robi to większej różnicy...


Dobra, dobra to nie do końca tak było.


Klub był faktycznie nie aktywny i mało było w nim członków.
A ponieważ nie mogę wchodzić zbyt często na SSO bo nie mam czasu postanowiłam,
Że go NIE usunę tylko ZAWIESZĘ - założę na innym koncie ,żeby nazwa nie uciekła.
W tym czasie chciałam dołączyć do jakiegoś ciekawego klubu i nauczyć się trochę co powinnam sama poprawić. A po jakimś czasie po prostu znów go przejąć. W końcu powiedziałam ,żę "NIGDY GO NIE USUNĘ".


No, nie wyszło do końca po mojej myśli.


Gdy go rozwiązałam i szukałam nazwy na drugim koncie okazało się ,że
nie ma już nazwy  "Encantado". Sprawdziłam we wszystkich językach i nie było.
Nie tylko ja jej szukałam ,więc myślę ,że nie jest możliwe przeoczenie jej.



Jeżeli chodzi o moje zdanie na ten temat - uważam ,że Star Stable Team nie powinni usuwać istniejących już nazw, nie mam nic do dodawania ale jeżeli chodzi o usuwanie to inni gracze mogą wkopać się tak samo jak ja i już nie będzie tak wesoło.

A wy co o tym sądzicie?



4 komentarze:

  1. Hej...
    Przepraszam, ze odeszlam z ER bez żadnej zapowiedzi, ale poprostu nigdy nikogo nie ma online a ja i tak zmieniłam serwer. Jezeli jesteś na tym samym serwerze co ja (rainbow River) napisz do mnie na sso
    ~Delfina Mousestone
    PS na pewno mnie kojarzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem na Cookie Valley i nie zamierzam go zmieniać, ja chciałam ,żebyście odeszły bo nie mam czasu grać i bez sensu było być w tym klubie.

      Usuń
  2. Co do nazw, to SSO po prostu zamieniło w hiszpanii nazwy na same angielskie, bo ludzie właśnie zmieniali języki. Teraz już też nie można nazwać konia w tym języku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Encantado to z hiszpańskiego "zachwycony".
    Zespół Star Stable usunął hiszpański język.
    Było wiele nazw do wyboru, no ale niestety.

    OdpowiedzUsuń