sobota, 28 stycznia 2017

Powrót czy nie?

Hej,
Tak więc moje "wracam do blogowania" jak da się zauważyć nigdy nie wychodzi.
Tak więc dziś wam mówię: POSTARAM SIĘ wrócić do pisania co jakiś czas postów.
Jestem akurat w takiej sytuacji ,że nie mam na nic czasu - szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła.

Chciała bym również poprawić trochę wygląd bloga itd.
Więc...
Przez najbliższy czas spodziewajcie się raczej wyglądu ogólnego, zakładek itd. ,a nie postów.
Jest to pierwszy post po bardzo długiej przerwie oraz w nowym roku, także bardzo spóźnione "aby ten rok był jeszcze lepszy" no i cóż to chyba na tyle co mam wam do powiedzenia ;)

Czekajcie na nowy wygląd (już się częściowo pojawił) oraz na odnowienie stron itp.
I takie pytanko na pożegnanie - Macie już ferie? Może już mieliście? A może dopiero będziecie mieli? Mi właśnie kończy się pierwszy tydzień ,a jeżeli chodzi o śnieg to bardzo kiepsko.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz