sobota, 27 czerwca 2015

Jeździectwo

Hej,
Dużo osob  SSO jeździ takgże w realu,
jedną z nich jestem ja. ;P

Oto zdjęcia z jazdy (skacząca to jam)



Skakałam na młodym ogierku, podejrzewam ,że z rasy Appalossa,
miał białe plamiki na całym ciele, czarną grzywę i czarne nogi.
Nazywa się Rafael (tak koń Rafał xD)
A to podróba z SSO xD

A wy jeździcie konno?
Jak długo?
Ile razy spadliście?
Skaczecie, galopujcie?

Ja jeżdżę, 3 lata , 2 upadki , skacze i galopuje.
(Oczywiście wylądowałam na szyji , prawie spadłam to tysiące razy)
Raz nawet dębowałam na kucyku ;) 
Ale był to pół dąb i wtedy nie spadłam xD

4 komentarze:

  1. Tagże. Ortografia [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby był to Appolosa miał by jakieś łatki-kropki kropkołatki ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na Rajd z okazji oficjalnego otwarcia bloga StarStable & Veronika Kittengarden. Mogę podać link. Pozdrawiam Veronika Kittengarden

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, zaczełam jeździć w 13 roku do maja 14 r :p raz spadłam XD teraz chyba też zaczne jeździć, SSO mnie przekonało :D xd

    OdpowiedzUsuń