poniedziałek, 22 czerwca 2015

25 000 wyświetleń ^^

Hej,
wiem ,że mnie dawno nie było ale mam przerwę od SSO
i się ona jeszcze nie skończyła ale korzystając z okazji..


THX ZA 25 000 wyświetleń bloga.

No ale ogólne ostatnio mam jazdę na filmy o wojnach
najlepiej II wojnie światowej i ,żeby głównym bohaterem był niemiecki żołnierz albo coś takiego xD Znacie jakieś? Mogą być w tym stylu: (ale nie te bo oglądałam xD oprócz 5 bo będziemy w szkole oglądać xd)
1.Czas Wojny ( o koniach polecam xd)
2. Pianista ( to akurat żyd xd)
3.Enigma (albo szyfr enigmy nie pamiętam)
4. Chłopiec w pasiastej piżamie (no coś takiego *-*)
5. Złodziejka książek

Mam nadzieję ,że polecicie mi jakieś xD

3 komentarze:

  1. I nie secrets of war bo właśnie obejrzałam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę nominować cię do LBA. Więcej info na zabawnieograch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chłopiec w pasiastej piżamie. Oglądałam. Bardzo smutny ale ciekawy film ;) Polecam!

    OdpowiedzUsuń