piątek, 22 sierpnia 2014

Konkurs Melissy :0

hejhej,
dziś wziełam udział w konkursie melissy seahall można wygrac :


* 225STAR COINS ( jest double więc 500!)

ALBO:

*36DNI STAR RIDERA + 120STAR CIONS ( double : 240 sc)

nom ja nie wygram nie mam talentu :(

ale zawsze warto spróbować szczegulnie że melissa nie chce naszego hasła do star stable :D

tylko daje nam numer telefonu :D

alle możecie myśleć ze ktos kup sobie więcej ale to błąd!

bo melissa ma dokładnie tyle kkasy na telefonie ile to kosztuje więc ewentualnie
można kupić mniej :) ale chyba lepiej normalnie?


OKOK więc yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

NIE WIEM CO WIĘC :C

a więć koniec posta :P jutro po wynikach dam wam znac jak mi poszło :D

I pokaże moją prace :)

okok papatki od patki ( Koffam tak pisać spodobało mi się :D -,- XD )

1 komentarz: