czwartek, 21 sierpnia 2014

HOWRSE...

hejo ,
ostatnio nie małam dużo czasu i nie pisałam postów grałam w inne
gry nie tylko SSO XD NP.
1. Minecrift
2. Howrse
3. Star Stable ( inna gra od sso?? hahah -.- nie to sso )
 

I bardzo spodobało mi się ' Howrse '
i dzieki  veroniko sweethome za dod mnie w howrse :P ^.^ <3

mam 4dni satażu XDDD :PP
kiedys miałam ponad 900 ale zapomniałam loginu zanam hasło ale loginu nie -,-

i mam 5 koni jeden na sprzedaż ( mały być dwa ale jak zawsze się zakochałam :P)

nazywam się w Howrse : patricia
a Minecraft : jowik ( ale ja gram na teblecie :P)

oki to wszystko i była aktualizacje ale nudne i nie chce mi sie pisać więc jak chcecie wiedzieć
to wejdzcie na aktualnośći w star stable :PPPPP
oki papati od patki i pozdrawiam wronie sweethome:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz