wtorek, 8 lipca 2014

sorry za tą przerwe

hej ,
przepraszam was za tą przerwę ale byłam w grecji wróciłam wczoraj
ale nie mogłam napisac posta bo było za późno czemu ?? przeczytajcie:
o godzinie 18 : 25 samolot miał być na lotnisku ( nie było)
o 18 : 55 mał być odlot ( to czas grecki dlatego w polsce wtedy była 17 :55)
samolot przyleciał o 19 :30 ( czas grecki ; czas polski 18 :30)
a 30min przygotowuje się go do odlotu ( paliwo , czyszczenie, sprawdzanie )
więc o 20 :00 był odlot ...( czas grecki )
do polski leci się około 2h i 30min  czyli o 22: 35( czasu greckiego wtedy w polsce była 21:35)( bo tak jakos wyszło) byłam w polsce ALE ja w Warszawie NIE mieszkam ( lotnisko chopina , warszawa ( tam lonowalismy) ) do domu nie jechalam bo było ZAAAAAA daleko pojechałam do babci ale ona też nie w warszawie tylko w wyszkowie a od warszawy do wyszkowa 1,30h czyli 00:05  ( oczywiscie juz wszystko to czas polski) no i kolacja itp. około 01:00 byłam gotowa ale no o tej godzinie to już zaa późno i byłam STRASZNIE zmęczona podróżą! musiałam więc iść spać a pozatym pierwsza w nocy to już jest dziś więc co za różnica XD .
no i tak wyszło że piszę dopiero teraz i na sso też weszłam dopiero teraz..
jak mi nie wierzycie że byłam w grecji i nie mogłam pisac i myslicie ze mi sie nie chcialo to wam powiem ze mam zdjęcia i wam pokaze ale nie mam przy sobie kabla USB więc jak dojade do domu wam pokaze!
i sorrka ze dzis o sso mało było ale dużo na nim nie zrobiłam pozatym już macie co czytać i nie chce was zanudzac bo przestaniecie czytac bloga bo za dużo pisze xd!


pozdro , pati

2 komentarze: