wtorek, 22 lipca 2014

o jejku XD

hejhje,
własnie zobaczyłam rangę wczoraj na mojego bloga weszło 40 osób mojim zdaniem to bardzo dużo
jak na przecietnego ( lub gorszego bloga)
jak zakładałam bloga myślałam że nikt nie będzie go oglądał a już
pierwszego dnia widziało go 28 osób bardzo się z tego powodu cieszę .
Fajnie że mnie oglądacie :))))


OK , a teraz coś o sso no przecież to blog o STAR STABLE!


mam już 14lvl westem i jutro 15lvl możę i potem będe zberac tym kucykiem no trzeba się wkoncu za niego zabrać bo 27 lipca przyjdzie tinker i morab i trzeba będzie trenować kucyk ma wsumie 13 ale go jakos długo się trenuje moze dlatego bo jest wolny :/

moja kolezanka ma fryza sporta i zostalo jej 25 PD do 14 lvl nim XD

byłam na championshipie i no mogłam być gdzies tak 5? ale oszywicie przeskoczyłam nad
koparką i nie wiedziałam że się wtedy zatrzymuje XD już wiem i nie popełnie tego błędu
wam radze też tego nie robic :D byłam w koncowym efekcie 10 / 15 ( dojechalo 14 albo 13)

potem jescze kon mi nie przeszkoczyl siana przy mecie to bylo w figro i 9 byla moja kol z klubu patricia fishknight i ona wczoraj byla 6 a ja 7 w figro XD ciągle tak będzie ?? XD

robiłam sobie wyscigi w figro a tu mi wyskakuje ze jestem admired w figrove village XD LOL.

ok troche sie napisalam chyb przesadzilam wiec

papa do jutra !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz