poniedziałek, 23 czerwca 2014

sorry za wczorajszego posta

hejhej,
sorry za to że wczoraj miałam takiego dziwnego posta ale jest osoba która jest lepsza ode mnie w stajni marzeń ma 10 a ja mam 7 i jestem zła na nią i chce ją wyprzedzić!!!
jak nie wiecie to stajnia marzeń jest tych samych twórców co stworzyli SSO no i jest spoko ale
nudniejsza( zależy czy masz Sr w sso) niż sso ma jednak gorszą grafikę  ...
bo była zrobiona przed sso ,sso zrobiło tez star shine ale w polsce BARDZO trudno ją dostać!

no ja jestem teraz w szkole na infie więc muszę lecieć ( potem nia moge napisac posta bo scigam sie z ta osoba kto 1 na kompie ten gra -,-)

papa

2 komentarze:

  1. ja mam wszystkie cześci stajni marzeń i star shine super gry Pati.Pobrałam wszystko z chomika działa na 100%.Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. spk :) THX ja pozycze od kol inne czesci ;)

    OdpowiedzUsuń