wtorek, 10 czerwca 2014

Nieeeeeeeeeeeeeeeeeechto

hejhej,
koniec star ridera
JAK NIEKTORZYBY MYŚLELI JA NIE MAM LIFE TIME!
miałam na 3 miechy ( miesiące) no i koniec 27 dostaje na 1miesiąc..
a potem TATA OBIECAŁ MI LIFETIME!!!!!!!!!!!!!!!!!
jaka podnieta!!!!!!!!!!!!!!!!
ok i tak poszlam se na cs bez sr nom i dodało mnie do gr 1!!!!!!!

CO ZA GŁUPI LUDZIE DO 1 GR BEZ STAR RIDERA GDZIE WSZYSCY MAJA A JA NIE!
no taki LOL nom yyy to chyba wszystko!

JULIA P... w dobrym momęcie XD czytałaś XDDD tylko czy czytałas akutrat czy jak powiedziałam że cie znam to weszłaś?? XD

papa i Iris Diamondforce jest w klubie! papa


JAK KTOS CHĘTNY DO DANGEROUS VILLAGE CLUB PLIS MÓWIĆ MAM KRYZYS I CHCE OSOBY JAK NIE BĘDZIE TO ZMIENIAM KLUB Z POLSKIEGO NA DLA WSZYSTKICH KRAJÓW BĘDE PISAĆ PO ANGIELSKU!

6 komentarzy:

  1. Nie weszłam wcześniej bo twojego bloga obserwuje xD Jak jest nowy post to go czytam xD A jak coś to Panther Water Family się rozpadło Kaja zrobiła nowy club Perfect Circus i jestem w nim. Jak coś to pisz to cie dodamy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. kaja nie usunełam PWF jej siostra to zrobiła ...
    i PC tez jej siostra kaja mowiła że zrobi znowu PWF więc daj znać jak zrobi lub jak nie zrobi to dodaj Iris Diamondforce ale jak bedzie log in bo mi sie nie chce na nia wchodzic XD

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem dobrze że jej się udało bo vilda ciągle zmienia klub

    OdpowiedzUsuń
  4. Nom ale PWF jest już w pełnym składzie :) Wszystko się narazie dobrze układa mamy już wiele członkiń ;D Jeszcze nie było żadnych kłótni XD Dziewczyny z pwf umią pocieszyć jak jestem smutna albo rozbawić jak mam zły humor :D Jeszcze poszukujemy członków ;D

    OdpowiedzUsuń