czwartek, 8 września 2016

Wracam do blogowania na stałe?

Hej,
Otóż dla wielu szczęśliwe i dla wielu nie szczęśliwie postaram się wrócić do blogowania.
Chciała bym ,żeby posty były regularnie ale mam dużo na głowie m.in. Zawody skokowe i szkołę.

Jednak postaram się jak mogę ,żeby wrócić i odnowić trochę bloga dla niektórych "12 latki"
Tak, kochani hejterzy nie znający mojego wieku ;)

Otóż mogę wam zdradzić ,że nie mam 12 lat ,a więcej także teksty pod starymi postami z takim komentarzem są bez sensu bo blog istnieje już parę lat więc owszem kiedyś może taki był ale moim zdaniem już taki nie jest.

Nie jestem jakimś małym dzieckiem z podstawówki ,które chce mieć bloga ,żeby być "fejmem"
Piszę bo lubię i owszem byłam w podstawówce na początku pisania tego bloga dlatego posty pojawiały się codziennie. Po co się uczyć w podstawówce? Wszystko przecież jest banalne, mam góra 6 lekcji i pracę domową przepisuję na przerwie na korytarzu.

No niestety dalej już nie jest tak kolorowo bo mam taki cudowny plan ,że mam 8 lekcji potem 1h przerwy i kolejna 1h przygotowująca do konkursu kuratoryjnego.

A i najlepsze ,że osoba pisząca takie komentarze użyła w nim przekleństwa itd. jak to jakieś dzieci z 6 klasy podstawówki ,bo chcą być fajne. Jeżeli jest starsza to już nie powinna wyrosnąć z takich dziecinnych komentarzy?

2 komentarze: