niedziela, 8 maja 2016

Walijczyk i 17 lvl Na drugim koncie

Hej!
Tak na wstępie po cichu nowy kod : SOUTHHOOF
Daje 3 dni SR i 100sc (ważny jest do poniedziałku 9 maja)

Wróćmy do tematu posta.

Jak już chyba każdy wie SSO dodało nowe konie ,a właściwie
Kuce, kuce walijskie.

Ja zakupiłam sobie izabelka.
Kupiłam go od razu gdy je dodali ale nie miałam czasu o tym napisać na blogu.
Dlatego ma już (dopiero) 10 lvl xD


 Druga część postu! Zdobyłam w końcu 17 lvl na Patricii Pandawright ;)
Cieszmy się! Teraz 18 lvl oh, trochę se poczekam. (Tak jak na Patricii Pandaweb na 19lv xD)

3 komentarze:

  1. Niestety przy wpisywaniu kodu wyświetla mi się informacja, że jest on nieważny w moim kraju :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to dlatego, że był ważny do 9 maja. Kiedy go wpisałeś/aś ?

      Usuń
    2. Wpisywałam go 9 maja... Może to rzeczywiście dlatego, że był już nieważny, bo wpisałam go za późno.

      Usuń