środa, 20 kwietnia 2016

Aktualizacja - South Hoof Peninsula

Hej!
Tydzień temu SSO dało nam zajawkę nowego terenu.
Byłam przekonana ,iż teren ten pojawi się za 2-3 tyg.
A jednak! Pojawił się w tym tygodniu czego absolutnie się nie spodziewałam!
Misję są na 2 dni.
Żeby dostać się na nowy teren musimy zbudować, nie raczej naprawić
łódkę. (Ku mojemu i moich znajomych rozczarowaniu łódka znika ,gdy odblokujemy prom)
Nie będę opisywać misji bo sami możecie je zrobić.
Szczególnie ,że teren ten jest od 7 lvl!
Są tam dzikie konie ale ja ich nie znalazłam (może dlatego ,że szczególnie ich nie szukałam)

No dobra przejdźmy do zdjęć!
     

                                                W Fort Pincie są dwa dodatkowe "mosty"
                                                 Z ostatniego jest prom do SHP

                                      Prom jest koloru fioletowego, jest to linia 4
                                (PS: prom jest do odblokowania na 2 dniu zadań, ja miałam noc)
                                                   Mapa podczas płynięcia promem
                                          (PS:Długo się nim płynie i długo się na niego czeka)
                                                                 Dopływamy!
                                                                         Farma
                                                            Cudowny teren <3
 
Stonehenge


3 komentarze:

  1. Mi tam teren całkiem przypasował, głównie ze względu na te skały których ułożenie przypomina nieco angielskie Stonehenge. Minusem jednak pozostaje fakt, że cały ten OGROMNY teren (bo umówmy się, jest on większy od KRAIN dla początkujących bez SR) jest praktycznie pusty. Jedna wioska i kilka sklepów nie zrekompensuje pustki otaczającej to miejsce. Mam nadzieję że z czasem coś tu dodadzą bo ja w czymś takim nie wytrzymam.
    Dużym plusem jest także soundtrack. Jest tak genialny! Przypomina mi nieco Meridę Waleczną i generalnie stare, legendarne pieśni wikingów. Ohh, gdyby tylko jacyś się tam znaleźli, byłoby genialnie! <3

    Poza tym Twój blog jest bardzo ładny i przejrzysty, więc zostaje na dłużej:)
    ♥MÓJ BLOG O SSO-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ten teren powinien być pusty bo taki ma "charakter" ale tam naprawdę prawie nic nie ma, co uważam za przesadę :/
      Apropo muzyki mi przypomina jakąś szkocką nutę albo Kiedyś w iCarly (nie wiem czy tak bo nie oglądam) była nauczycielka co grała na dudach :P

      Usuń
    2. Podasz jeszcze raz link do bloga?

      Usuń