środa, 18 marca 2015

Aktualizacje , SSO haki

hej,
dziś zmieniłam klub i znów jestem w Nutty Aces było spotkanie..


Ogólnie wyłączyli nam serwy ;-;

i mam do was prośbę :




NIE PISZCIE LINKÓW DO HACKÓW DO SSO ! SSO MA ODPOWIEDNIĄ OCHRONĘ..
KAŻDY HACK JA USUWAM ALE JESZCZE JEDEN I ZGŁASZAM SUPPORTOWI,
NIE WIERZCIE TYM HACKOM ,PONIEWAŻ PRZEZ TAKIE COŚ MOŻNA DOSTAĆ BANA ,
NP. NA 1 ROK ALBO NAWET NA ZAWSZE WIĘC NIE SŁUCHAJCIE ICH I PRZEDE WSZYTKIM NIE PISZCIE LINKÓW DO HACKÓW BO NIKT MĄDRY Z TEGO NIE SKORZYSTA!!!

a teraz zdj ze spotkania :

6 komentarzy:

  1. Hej! Chcesz ZA DARMO dostać:

    1.Star Coins
    2.Shilling Coins

    Tutaj masz do tego darmowy program:

    ----> freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015

    OdpowiedzUsuń
  2. NA jest złe;-; Kochana lepiej wyjdź z tego klubu ;-;
    Z poważaniem: Antoinette Bravefall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam w tym klubie już dawno i opuściłam żeby zrobić DVC i naprawdę mi się tam podoba ale szanuje twoje zdanie :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. CHCESZ STAR RIDER BYĆ? ZNALAZŁAM HACK DO SSO http://dlagier.com/starstable/ TUTAJ JEST (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń