niedziela, 23 listopada 2014

treasuer hunt- skarb mississipi jonesa

hej,
obiecałam ze kiedy skoncze na  Adzie misje od jamesa z poszukiwaniem skarbu podam
gdzie sa wzkazowki :D oto one :

1.jak jedzesz do doley abbies to jest taki zjazd w bok i tam jest piastek ( nie droga)
2. jak jezdziesz dlaej od tego piasku obok mostu (gdzieś przy takiej butelce)
3. jak jedzemy do vale tak jak jest droga dla nie sr do vale jak w polowie drogi most do figrove
tak skrecamy i zjezdzamy odrazu za mostem w prawo ( to jest taki pien urwany drzewa)
4.kiedy wjedzemy na ten most zobaczymy zamek i jedzemy PROSTO w jego strone po drodze jest taki kamien
5.wracamy na droge i jedzemy do skrzyzowania trzech dróg
6. obok tego skrzyzowania jest klif na nim jest wskazówka (taki kwiatek)
7. zapomniane koło druidów takie koło z dziwnych yy jakby kamieni.....


mam nadzieję że wam pomogłam alle jkbc moge zrobic zdjęcia tych miejsc tylko mowcie czy chcecie :P


9 komentarzy:

  1. Tak zrób zdjęcie, bo nic nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłam to zadanie z butelką u jamesa,wyrzuciłam w armacie w FP i nie mam z tego wiecej zadań ale mam nadal ten wykrzyknik na murze co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  3. jej przez te orty nic nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie... "valeday" to jest valedale i to tak kłuje w oczy... Dodatkowo te zdania są straszne, to nawet nie są zdania.

      Usuń
  4. ALE JAKI KAMIEŃ?

    OdpowiedzUsuń