niedziela, 19 października 2014

ponad 100..

hej , jak patrzylam to wczoraj bylo 121 wyswietlen bardzo sie z tego ciesze bo mi na tym zalezy !



night ma juz 10 LVL !!!!!!!! nie dlugo 15 ( mam nadzieje ze przed nowymi konmi XD)
i tak musze trenowac 4 konie XDD ...


poniewaz mam 10 koni w stajni a siano kosztuje dosc duzo a trenuje 4 konie i jezdze na innych

wykupilam usluge ' stajenna '
jest to fajne ale bardzo drogie ja mam LT i moge sobie na to pozwoli choc nw czy takie wydatki maja sens XD

kupilam na 14 dni za 92 star coins -,- DROGIE STRASZNIE!!!!


nom na adzie to ostatni dzien star ridera :CCCCCCCC


a i w klubie dopisalam takie cos jak : ' STROJ ' ( XD)

jest to :
czarne buty
czarny kask
czarne spodnie
rozowe rekawiczki z jarlaheim
czerwona skurzana kurtka ze sklepu rockowego z jarlaheim

TO na tyle ja lece papatki od patki bardzo lubie kwiatki ...

( kiedys wymysle dalej :P)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz