niedziela, 22 grudnia 2013

Koń bez jeźdźca

hej, zrobiłam dzikiego konia XD!!!!!


trzeba usunąć pliki pants (WSZYSTKIE) i proszę bardzo!

dokładna instrukcja:

logujemy się na SSO i naciskamy play now ,

później są drzwi....


NIE OTWIERAMY ICH!!!!...

wchodzimy w komputer...
dysk lokalny C...
użytkownicy...
publiczny...
starstableonline...
data (sam folder data)
i tam szukamy i usuwamy pliki pants


UWAGA WTEDY TYLKO TY BĘDZIESZ WIDZIEĆ SAME KONIE

JAK USUNIESZ PLIKI NA H... (NIE WIEM JAK SIĘ NAZYWAJĄ) TO WSZYSCY ZOBACZĄ TYLKO TWOJEGO KONIA
sprawdź na necie co to są te na H...(pliki)
zdjęcia konia:








10 komentarzy:

  1. a jak ma sie windows xp?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ma Windows 2 Home premium i mi działa :) też sprobuj najwyżej się nie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ma się nowe starstable i inne pliki to co ja mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam stare na kompie ' Złłomie' i nie wiem :c wogule nie mam tych plików ale w necie poszukaj może coś znajdziesz...

    OdpowiedzUsuń
  5. działa(Windows 7) A ktoś mi pomorze bo czasem jak gram to mi wyskakuje coś takiego jak ERROR MMO i gra się wyłącza :( :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam problem nie mam pliku pants na komputerze co zrobić by go mieć???

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę znaleźć tego folderu po prostu go nie mam HELP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ja też tak twierdziłam... A później lepiej przeglądałam i jest!

      Usuń
  8. Zrobisz jak umiesz na windows 10?

    OdpowiedzUsuń